5 תשובות
אפשר להיות כאן מגיל 12
הכי נמוך כאן שאפשר לשים זה 12
וגם אם את רואה פחות.. למה לדווח? ._.
יש כאלה שהם 12 וחצי, מה הם יעשו? ישימו 13
שואל השאלה:
מפריע לי כי זה הורס. בגיל הזה לא תמיד מבינים הכל ואין אינטיליגנציה רגשית של בנאדם בוגר יותר. באמת ראיתי פה כמה שאלות רציניות שהגיבו להם ילדים שבפרופיל כתוב להם "אני בן 11" ואלו היו תשובות באמת של אנשים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם.
ואני מודה שגם אני הייתי כזו בגיל 11-12.
אנונימית
ובכן, תוכלי לפנות באופן ישיר לנאמן ולספר לו על המקרה.

את (וכל משתמש אחר) רשאית לשאול "איזה נאמן מחובר יכול לעזור לי?", הם יפנו אלייך בפרטי או לחילופין ימחקו את שאלתך ויכתבו את שמם בכדי שתפני אליהם בעצמך.

לאחר שהנאמן יפנה אלייך תספרי לו על המקרה ועל המשתמש שגילו עובר על חוקי האתר והנושא ייבדק. במידה והנאמן ימצא את המשתמש כאשם, וכמשתמש שעובר על חוקי האתר המשתמש יורחק מהאתר; במידה ולא אז לא.

"השימוש בסטיפס הוא מגיל 13 ומעלה, משתמשים שגילם אינו תואם, יחסמו."
(קרדיט לחוקי האתר, עמ' 8)