8 תשובות
מחפשת איפה לקבור את עצמי
זה בדיוק הרגע להמציא עוד מלא מלא שקרים
אני לא משקר פשוט...
לשקר זה דבר רע.
לשקר זה דבר רע.
זוועה
מתחרטת על זה ששיקרתי מלכתחילה
מתחרטת על זה ששיקרתי מלכתחילה
מביך
"אופס"
לא יודע, אף פעם לא תפסו אותי (רציני).
חושב שזה כזה "אממ... *צחוק מובך* אופס (?)"
חושב שזה כזה "אממ... *צחוק מובך* אופס (?)"
אנונימי
מביך
באותו הנושא: