3 תשובות
אני לא אשקר, אני כנראה אראה אותה כמישהי די זולה
אני לא הייתי עושה את זה
שסבבה ושתעשה מה שבא לה ?
אם יש משיכה אז למה לא זה לא כזה נורא..
שאחריי זמן מאוד קצר היא תצטער על זה מאוד
אנונימית