14 תשובות
ענית לעצמך , כי הן לא אחראיות
אמצעי הגנה לא תמיד עובדים
כי אין לא אחראיות חחח
או כי אנסו אותן ואין דרך לצאת מזה חשבת על זה? אולי אז תחזרי ותגידי שהן לא אחראיות.
אנונימית
היא אמרה שהיא השתמשה בגלולות וחבר שלה בקונדום. היא נהגה באחראיות . הדברים האלו לא תמיד עובדים
אנונימית
יש לך 1552 פרחים על מה את מדברת
אין לך זכות לשפוט אותן כי את לא יודעת מה עומד מאחורי זה
אנונימית
שואל השאלה:
אין מצב שהשתמשו באמצעי מניעה וזה לא עבד
ראיתי בטיק טוק שהרבה עושות את זה בכוונה אבל משחקות אותה
אין מצב שהשתמשו באמצעי מניעה וזה לא עבד
ראיתי בטיק טוק שהרבה עושות את זה בכוונה אבל משחקות אותה
אנונימית
אז את חיה בסרט , זה לא תמיד עובד
אנונימית
ברור שזה אפשרי שלא יעבוד
לא תמיד אמצעי מניעה עובדים יכול להיות שאנסו אותן יכול להיות שזה קרה בזמן שהן שיכורות יש מלא סיבות אל תכלילי עם את לא יודעת מה קרה
דיברת עליי
כן השתמשתי בגלולות כל יום , לא פיספסתי ובטח שלא רציתי להכנס להריון ביקשתי גם להשתמש בקונדום לא יודעת מה קרה שם אבל הגעתי למצב שאני בת 17 ולפי הבדיקות אני בהריון
זה לא חוסר אחריות ולא שום דבר
אולי לפני שאת שופטת אנשים , ומסתמכת על טיק טוק שיהווה את הבסיס לידע שלך תנסי לראות את כל התמונה
כן השתמשתי בגלולות כל יום , לא פיספסתי ובטח שלא רציתי להכנס להריון ביקשתי גם להשתמש בקונדום לא יודעת מה קרה שם אבל הגעתי למצב שאני בת 17 ולפי הבדיקות אני בהריון
זה לא חוסר אחריות ולא שום דבר
אולי לפני שאת שופטת אנשים , ומסתמכת על טיק טוק שיהווה את הבסיס לידע שלך תנסי לראות את כל התמונה
אנונימית
ממש כאב לי לקרוא את זה. לא תמיד מדובר בחוסר אחריות, לפעמים זה אונס ולפעמים זאת מקריות. אל תשפטו סתם ותגידו ישר שזה חוסר אחריות כי זה לא תמיד ככה.
תלוי מאוד
יש כאלב שבאמת לא אחראיות או היו שיכורות והיו בלי אמצאי מניעה שזה לא ככ חכם מצידן.
חיות בסרט כבד שחושבות שזה יציל איזו זוגיות עם קטין ומוכנות ללדת עבורו ילד רק שישארו ביחד.
וכמובן מקרים חורגים מן הכלל של אונס או ניצול או כול דבר נוראי אחר שבמקרים האלו הבחורה לא אשמה ולא יכלה לשלוט בזה
יש כאלב שבאמת לא אחראיות או היו שיכורות והיו בלי אמצאי מניעה שזה לא ככ חכם מצידן.
חיות בסרט כבד שחושבות שזה יציל איזו זוגיות עם קטין ומוכנות ללדת עבורו ילד רק שישארו ביחד.
וכמובן מקרים חורגים מן הכלל של אונס או ניצול או כול דבר נוראי אחר שבמקרים האלו הבחורה לא אשמה ולא יכלה לשלוט בזה
באותו הנושא: