7 תשובות
שישמרו מה זה מפריע לי
ישר כוח
איש איש באמנתו יחיה
שהם שומרים שבת..
שיעשו מה שטוב לו כל אחד עם הדעות והמעשים שלו
לא הבנתי מה חשבת שיענו לך?
אנונימית
שהם מעידים על כך שהקב"ה ברא את העולם בששת ימי המעשה, וביום השביעי - שבת וינפש. זה מה שכליהודי צריך לעשות.
באותו הנושא: