12 תשובות
'שווארמה זה הכי טעים, לא הייתי מדבר עם בן אדם שכזה! (ספאם)
אנונימי
כנראה שאין לך טעם באוכל, ובגלל זה הורידו לך את המכנסיים. שווארמה זה הכי טעים.
שואל השאלה:
פלאפל הכי טוב שתקו
להחליף חברים(לול אני עונה על זה כאילו שזה רציני)
אז תדבר איתה בצד ותסביר לה שתדאג שאנשים יכבדו 1 את ה2
ושלא יעניין אותך מה אומרים
תלמידים היום איבדו מוסר ,ונהיו חצופים מאוד ואגרסיביים בלי שום כבוד לצורך של התלמיד ה2
גם אומנות לחימה+חדר כושר יתנו לך המון (קודם כל אמנות לחימה)
אתה גם יכול להגיד ל1 כזה שאומר לך ככה: 'אתה צריך להבין שיש דברים שלא עושים אותם
זה תגיד למורה אם ימשיכו עם זה

על כל דבר אני כאן לסייע
כל טוב אח
שואל השאלה:
תודה רבה, נתת לי ביטחון לדבר על זה עם מורה
באהבה אח יקר,
:)
יש גבול למה שתלמידים יכולים לעשות לך וחייבים לשים לזה סוף (ברמת הרמת ידיים/פריצה לגבולות שלך וכו)
אומנות לחימה תתן לך המון בטחון איש
אתה יכול להתחיל משיעורים פרטיים ובהמשך להתאמן עם קבוצה
קרב -מגע ,שזו אומנות לחימה ישראלית הכי יעילה

בהצלחה אח שלי
צר לי שווארמה זה הכי טעים
שואל השאלה:
פ
ל
א
פ
ל
תתעלם חבר.
אח שלי היקר,

לא צריך לעניין אותך מה אחרים אומרים על הדעה שלך
מבחינתך זו האמת (פה זה מתחיל ופה זה נגמר)
צוחקים כי הם מנסים להצדיק עצמם
אתה יודע מי אתה+מה אתה שווה ופה זה צריך להיגמר
ברמת הורדת מכנסיים----------------- אל תתן לאף 1 לעשות שום דבר בניגוד לרצון שלך
תציב גבולות ותגיד: 'תעיף את הידיים שלך ממני ' ופשוט תדחוף לו את היד מזה
מציע לך גם להעצים עצמך ואף ללמוד אומנות לחימה

אם ממשיכים להציק לך פיזית אל תהסס לדבר עם המחנכת ואף עם המנהלת
שילמדו מה זה כבוד לאחר ומה זה הטריטוריה הפרטית של אדם אחר

על כל דבר אני פה בשבילך
כל טוב ובהצלחה איש יקר
שואל השאלה:
תודה רבה, אבל אם אדבר עם המחנכת הם יקראו לי מלשן