שבוע הבא אני אמורה לקבל הודעה לבוא ואני אתחיל התלמדות לעבודה חדשה
סתם עבודה, באמת.. השאלה אם יהיה אפשרות להגיד להם שיום אחד אני לא אוכל להיות ושישי? או שזה יפגע לי בסיכויים. התכנון שלי הוא שאני אלמד את העבודה הכי טוב שיש בימים שאוכל ואז רק שבוע שלאחרי אמשיך/אעבוד