4 תשובות
לא כדאי לחזור על הטעות אם את בסדר עד עכשיו את תהי בסדר רק חשוב מאוד לשתות מים.
דויד
אם את רואה שאת רגישה לזה, תשתדלי לא לחזור על זה שוב.
תשמרי קצת על מאמץ המיתרים, לא לצרוח או לשיר בקול בשלשה/ארבעה ימים הקרובים ותחזרי לעצמך.
בהצלחה חמודה.
מקווה שעזרתי.
שואל השאלה:
תודה רבה (:
אנונימי
גם אני שאפתי ובאמת אחרי יום זה רק עבר לי אתה צריך לא לצעוק לדבר בנחת ולאכול טוב
יום יומיים וזה עובר
בהצלחה:)
באותו הנושא: