6 תשובות
תתני להם להבין לבד
בת כמה את שאסור לך חבר?
לפני שאת חושבת על להוציא לפועל את העצה שלי, תחשבי רגע אם הם באמת יגיבו כמו שאני חושבת.
אצלי המשפחה לוקחת הכל ברצינות ולפעמים היא קצת מגזימה, הם מתחילים לדבר בינהם ומתחילים לשאול אותי ולדבר איתי, אז בדר"כ מה שאני עושה כשאני רוצה לספר להם על משהו אני פשוט מפגישה בין 2 הצדדים. ישר, בלי הקדמות. המשפחה שלי אלופה בלהתנהג יפה ולארח טוב אז זה ישר עושה את העבודה. אז נגיד שיש לי חבר ואני פשוט נכנסת הביתה "היי תכירו זה חבר שלי" הם יגיבו טוב ואחר כך ידברו איתי או בינהם אבל הרבה פחות.
כמובן שאם את הולכת לעשות את זה תגידי לחבר שלך איך להתנהג וכו.
אצלי המשפחה לוקחת הכל ברצינות ולפעמים היא קצת מגזימה, הם מתחילים לדבר בינהם ומתחילים לשאול אותי ולדבר איתי, אז בדר"כ מה שאני עושה כשאני רוצה לספר להם על משהו אני פשוט מפגישה בין 2 הצדדים. ישר, בלי הקדמות. המשפחה שלי אלופה בלהתנהג יפה ולארח טוב אז זה ישר עושה את העבודה. אז נגיד שיש לי חבר ואני פשוט נכנסת הביתה "היי תכירו זה חבר שלי" הם יגיבו טוב ואחר כך ידברו איתי או בינהם אבל הרבה פחות.
כמובן שאם את הולכת לעשות את זה תגידי לחבר שלך איך להתנהג וכו.
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 14..
אני בת 14..
אנונימית
שואל השאלה:
המשפחה שלי לא תגיב ככה אף פעם הן כן יתמכו יפה ברגע שהוא יהיה בבית אבל אחרכך זה יהיה כבר סיפור
המשפחה שלי לא תגיב ככה אף פעם הן כן יתמכו יפה ברגע שהוא יהיה בבית אבל אחרכך זה יהיה כבר סיפור
אנונימית
זה בסדר גמור שיש לך חבר בגיל הזה.
יש כאלה בגיל יותר צעיר ממך.
אז למה שיהיה לך אסור?
יש כאלה בגיל יותר צעיר ממך.
אז למה שיהיה לך אסור?
אנונימית
באותו הנושא: