7 תשובות
חשוב לחטא עם אלכוהול רפואי.
אבל אם זה כבר במצב חמור, כדאי ללכת לרופא.
שואל השאלה:
עשיתי לפני שלושה ימים ואני מחטא רגיל שאלתי את הפירסר והוא אמר לי שאלכוהול זה הדבא האחרון להשתמש בו
עשיתי לפני שלושה ימים ואני מחטא רגיל שאלתי את הפירסר והוא אמר לי שאלכוהול זה הדבא האחרון להשתמש בו
לא אלכוהול!!
תחטא במשחה של פירסרים או שתקנה בפנטן שזה משחה לפירסינגים וקעקועים.
אם אין לך אפשרות לקנות כרגע, תשטוף במים וסבון או מי מלח.
תחטא במשחה של פירסרים או שתקנה בפנטן שזה משחה לפירסינגים וקעקועים.
אם אין לך אפשרות לקנות כרגע, תשטוף במים וסבון או מי מלח.
אנונימית
שואל השאלה:
אני משתמש בפנטן לטיפול רגיל
אני משתמש בפנטן לטיפול רגיל
אז מעולה זה אמור לעזור.
שים כל כמה שעות ואם אתה רואה שהנפיחות לא יורדת תלך לפירסר או לרופא.
שים כל כמה שעות ואם אתה רואה שהנפיחות לא יורדת תלך לפירסר או לרופא.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!!!!
תודה רבה!!!!
באותו הנושא: