התחברות
הרשמה
הגיוני שהתקשרו לחברה שלי ואמרו לה שעברה בבגרות בלשון ??
2 בפברואר 2020, 19:30
בגרות
לשון
בחינות בגרות
ציונים
בגרויות
2 תשובות
לא, בד"כ מפרסמים את הציונים בסביבות מרץ-אפריל, אין סיכוי שכבר בדקו לה את הבגרות
Y
Yeet.
לא הגיוני עובדת עלייך
Queen Butterfly
באותו הנושא:
חבר אמר לי שהגובה הממוצע לגבר בישראל זה 1.78 זה הגיוני ?
אמרו שהתקשרו אליי והטלפון שלי היה כבוי, והדלקתי אותו ואני לא רואה שהתקשרו אליי.. זה הגיוני?
אני ימנית ואני בעד עזה וחברות שלי אמרו שזה לא הגיוני, זה נכון?
חבר שלי אמר לי שאני החברה הראשונה שלו הוא 18 אני 16 וחצי, זה נראה לכם הגיוני כאילו היו לו כמה לא רציניות הוא אמר לי אני הרצינית שלו, הגיוני?
הגיוני שנעלבתי שחברים של חבר שלי אמרו שאני מכוערת וחבר שלי פשוט לא עשה עמזה כלום?
זה הגיוני לתקשר עם מישהו דרך כוח המחשבה?
הגיוני שחבר שלי אמר לי אחרי 3 שבועות אני אוהב אותך?
הגיוני שבגלל שעשו עליי חרם בתיכון אני לא יודעת איך לתקשר עם אנשים?
הגיוני ששלוש פעמים שהתקשרו ממיטב זאת הייתה אותה אחת?
זה הגיוני שמישהו (אמר לי) שהוא הכיר את חברה שלו פאקינג מהמיקמק?
הגיוני שנעלבתי שחברים שלי אמרו שיש לי תספורת מכוערת?