6 תשובות
גם לי זה ככה... מעצבן
כן אצל כולם זה ככה, ככה זה לפי תוכנית הלימודים, לומדים אזרחות בכיתה ט, ואז ב י לא ואז ב י"א כן וגם הבגרות באזרחות היא ב י"א
אנונימי
כן
אני למדתי פעם ראשונה אזרחות השנה בכיתה יב ועושים לנו חורף שזה כלום זמן ללמוד.
אני למדתי פעם ראשונה אזרחות השנה בכיתה יב ועושים לנו חורף שזה כלום זמן ללמוד.
גם לי זה ככה..
בגרות באזרחות זה רק ביב' אם אני לא טועה ופשוט ביא לומדים אזרחות
בגרות באזרחות זה רק ביב' אם אני לא טועה ופשוט ביא לומדים אזרחות
לכולם יש בגרות באזרחות, גם אני לא לומדת עכשיו אזרחות זה רק שנה הבאה.
גם אצלי זה ככה פשוט שנה הבאה לומדים את כל החומר וישר יש בגרות נראלי או שהיא תיהיה ב יב
באותו הנושא: