7 תשובות
תלכי, זה כולה כמה שעות.
תבריזי מהשיעורים או שתבקשי לנוח כי את במצב לא טוב.
תלכי, מקסימום אם ממש לא תרגישי טוב, תבקשי להשתחרר הביתה.
כולה כמה שעות.
מקסימום תשתחררי.
תסבירי להורים שלך שאת ממש לא מרגישה טוב ושזה לא שווה שהעיקר תלכי ותשבי בשיעור מתוסכלת ולא תקשיבי בכלל ויהיה לך יום מבאס,תגידי להם שאת מבטיחה להשלים את החומר ואת באמת מרגישה שהגוף שלך צריך לנוח כי את לכ מרגישה טוב
אנונימית
חחח אל תדאגי, אתמול הקאתי בקניון מלא אנשים, כולם הסתכלו עליי, זה לא היה טוב.
היה לי קוצר נשימה ונחנקתי שם..
תסמכי עליי
שואל השאלה:
ההורים שלי לא מאמינים לי אפילו...(שאני לא מרגישה טוב...)
אנונימית