3 תשובות
שואל השאלה:
אבל גם אצלנו כולם מכירים רק את מי שאיתן בביס, אין הכרויות של בנות מבחוץ...
אבל גם אצלנו כולם מכירים רק את מי שאיתן בביס, אין הכרויות של בנות מבחוץ...
אנונימית
שואל השאלה:
מה לעשות דרך רשתות חברתיות?
מה לעשות דרך רשתות חברתיות?
אנונימית
להכיר מהשכבות העליונות או הנמוכות?
באותו הנושא: