3 תשובות
שואל השאלה:
אבל גם אצלנו כולם מכירים רק את מי שאיתן בביס, אין הכרויות של בנות מבחוץ...
אנונימית
שואל השאלה:
מה לעשות דרך רשתות חברתיות?
אנונימית
להכיר מהשכבות העליונות או הנמוכות?