8 תשובות
עברתי ראשונה
קל
קל
פעם אחת
עשיתי פעמיים
אנונימית
עברתי ראשונה.
שואל השאלה:
אוף.. לא עברתי (עשיתי רק אחד) ועכשיו אחרי התשובות אני יותר דואגת :(
אוף.. לא עברתי (עשיתי רק אחד) ועכשיו אחרי התשובות אני יותר דואגת :(
אנונימית
תלמדי עוד קצת ושתרגישי מוכנה תגשי שוב פעם.
לא קרה כלום בסוף תמיד עוברים
לא קרה כלום בסוף תמיד עוברים
אני עברתי ברביעית אז את סבבה אל תדאגי
וטסט ראשון אחרי 32 שיעורים על ידני אז כאילו זה באמת בקטנה התיאוריה הזאת
וטסט ראשון אחרי 32 שיעורים על ידני אז כאילו זה באמת בקטנה התיאוריה הזאת
אנונימי
עברתי שניה
וזה ממש ממש שטויות כולה שאלון בעוד כמה שנים את בכלל לא תיזכרי איזו תאוריה עברת וזה ממש לא ישנה את הצורה שבה תנהגי.. תחרשי על האפליקציות ותתכונני טוב ותעברי... לא חשוב כמה תעשי העיקר שתעברי
וזה ממש ממש שטויות כולה שאלון בעוד כמה שנים את בכלל לא תיזכרי איזו תאוריה עברת וזה ממש לא ישנה את הצורה שבה תנהגי.. תחרשי על האפליקציות ותתכונני טוב ותעברי... לא חשוב כמה תעשי העיקר שתעברי
באותו הנושא: