5 תשובות
ממש לא אמור לקרות
הדבר היחידי שיש בחפיפות הראשונות זה הריח של החומר שהוא מזעזע, אבל חוץ מזה לא אמור לקרות כלום
שואל השאלה:
אז מה זה אומר שההחלקה לא טובה?
יש לה הרבה תגובות חיוביות..
אנונימית
איזה החלקה זאת? לא הרבה מאושרות ע"י משרד הבריאות..
פחות מ600-700 זה כנראה לא החלקה טובה
שואל השאלה:
אין קשר למחיר.
וזה החלקה אורגנית ..
אנונימית
חד משעמעית יש גם קשר למחיר, החלקה ב300 לא יכולה להיות טובה ולא לדפוק לך את השיער.
בכל מקרה יש כמה סוגים של אורגניות.. הבנתי שיש עכשיו אחת שכן מאושרת עי משרד הבריאות אבל עדיין צריך להיזהר.
צריך פשוט לבדוק באיזה החלקה היא בדיוק משתמשת ולראות אם היא מאושרת, נראה לי מוזר שההחלקה תשנה את צבע השיער.
באותו הנושא: