6 תשובות
בהצלחה.
ואי היסטוריה זה שווה רצח עבר לי שנתיים מאז מהבגרות פאק
תכלס שלמדתי היה כיף ממש
מזה בקטנה בלי לחץ קטינים שלי
תכלס שלמדתי היה כיף ממש
מזה בקטנה בלי לחץ קטינים שלי
לא למדתי הכל
הימרתי על חלק מהנושאים
אבל אני מרגישה די מוכנה, מוגשת על 95
יהיה טוב
מצפה לקבל איזה 90
הימרתי על חלק מהנושאים
אבל אני מרגישה די מוכנה, מוגשת על 95
יהיה טוב
מצפה לקבל איזה 90
ואוו בהצלחה ;-)
כשהייתי בתיכון הייתי ילדה פרפקציוניסטית נוראית. בבגרות הראשונה של היסטוריה קיבלתי 85 ועשיתי מועד ב' אז סיימתי עם 95. אבל היה נחמד ללמוד
כשהייתי בתיכון הייתי ילדה פרפקציוניסטית נוראית. בבגרות הראשונה של היסטוריה קיבלתי 85 ועשיתי מועד ב' אז סיימתי עם 95. אבל היה נחמד ללמוד
אני רוצה 90 סופי
אבל זה לא יקרה
מוגשת על85
אבל זה לא יקרה
מוגשת על85
כן אני מוכנה,יש לי מגן 80,אני ממש רוצה להוציא 85 היום:(
באותו הנושא: