6 תשובות
סמל ראשון בנים קריביים מקבלים אותה אחרי שנתיים
ולא קריביים אחרי שנתיים ו4
סמ"ר. לוחמים/לוחמות/תומכ"לים מקבלים אותה 4 חודשים לפני השחרור(שנתיים וארבע),חיילים ג'ובניקים מקבלים אותה חודשיים לפני השחרור (שנתיים וחצי).
חיילות שמשרתות שנתיים מקבלות אותה במידה והן נכנסות לקבע.
אנונימית
סמ"ר סמל ראשון
בנים מקבלים אחרי יותר משנתיים
ובנות מקבלות רק אם הם בקבע כי הם עושות רק שנתיים ומקבלים את זה אחרי
שואל השאלה:
וחוץ מהזמן זה אומר עוד משהו?,זה נותן סמכויות מסוימות?
אנונימי
לא
זה לא נותן סמכויות זאת דרגה על סמך פזם. מי שיוצא לקורס מ"כים מקבל אותה מוקדם יותר.
אנונימית