7 תשובות
כן דוגרי
לשלוח שהוא חסר לך... והגיע הזמן לדבר...
כן למה לא. תכתבי לו "מה איתך? לא דיברנו המון זמן".
למה נתקתם קשר הייתה פגיע כלשהי או שסתם?
שואל השאלה:
ניתקנו קשר כי התרחקנו בהתחלה והוא הרגיש שהוא רודף אחרי אז הוא אמר שניקח זמן כל אחד לעצמו
ניתקנו קשר כי התרחקנו בהתחלה והוא הרגיש שהוא רודף אחרי אז הוא אמר שניקח זמן כל אחד לעצמו
אני חושבת שכנראה וותרתם אחד על השנייה מהר מידי את יכולה לרשום לו
היי .. עבר הרבה זמן. מאז שדברנו אתה חסר לי ממש אני יודעת שאולי שחכתה ממני או שהקשר הזה כבר לא חשוב לך אבל באמת שהייתי רוצה לנסות ולהחזיר אפילו טיפה מהקשר הטוב שהיה בנינו אם תרצה הכי אשמח אם תעדיף שלא הכל טוב ..
היי .. עבר הרבה זמן. מאז שדברנו אתה חסר לי ממש אני יודעת שאולי שחכתה ממני או שהקשר הזה כבר לא חשוב לך אבל באמת שהייתי רוצה לנסות ולהחזיר אפילו טיפה מהקשר הטוב שהיה בנינו אם תרצה הכי אשמח אם תעדיף שלא הכל טוב ..
כן, אם את מתגעגעת אז למה לא?
תרשמי לו נניח "שלום, מה נשמע? לא דיברנו הרבה זמן.
תרשמי לו נניח "שלום, מה נשמע? לא דיברנו הרבה זמן.
באותו הנושא: