13 תשובות
1000 פלוס מינוס.
לא חושבת שצריך לבזבז הרבה כסף על דבר כמו טלפון
אנונימית
זה ההורים שלי משלמים לא אני
ובהתחשב שאנחנו עוברים עכשיו לדירה של עשירים ואבא שלי עוד לא סיים לשלם על האוטו אז 2000 כנראה
4,500 כי אני קונה טלפון לעיתים רחוקות ואני מעדיפה להשקיע בו ושהוא ישרת אותי כהלכה
אה אוי בידיוק נהרס לי הטלפון אתמול וקניתי חדש אז זה די אירוני לול :)
1000 מינוס כי אני קונה שיומי זה זול עובד סבבה וכל שנתיים מחליפה
כמה שצריך
לא חסר לי כסף
אני אקנה איפון בטוח כי אני שונאת אנדרואיד... מוכנה להוציא 5 אלף אם צריך
1000
ועם התגציב שלי- עדיף להשתמש בטחפון ציבורי...
וואלה קניתי פעמיים אייפון ב5 אלף באילת
3500 בערך