4 תשובות
יכול להיות שהמינון לא היה מספיק?
וזה תלוי בעוגה, רוב העוגות שצריך לשים בהן אבקת אפייה צריכות לתפוח...
וזה תלוי בעוגה, רוב העוגות שצריך לשים בהן אבקת אפייה צריכות לתפוח...
קראתי עלזה ליפני כמה ימים כששמים את הביצים אסור לערבב יותר מידי את הבלילה כי זה לא יתפח
חחח קרה לי פעמיים תנסי שוב
שמת אבקת אפייה?
באותו הנושא: