7 תשובות
לדעתי זה סבבה לגמרי.
אבל אני מציעה לך אולי להגיד לה את זה בבית ספר ולא בווצאפ כי ככה תביני אותה יותר טוב.
שואל השאלה:
אצלנו אם את קוראת למורה בשם הפרטי שלה זה לא משהו
זה כמו שתקראי לאמא שלך בשם שלה ולא אמא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל המבחן מחר..
אנונימית
כן רק מה זה "המורה"?
הפסקתי לקרוא למורים שלי ככה בכתה א' עדיף שם פרטי
שואל השאלה:
לא יודעת, אולי חצוף
אנונימית
כן למה לא?