5 תשובות
יש לי ידידה שאהבה גם בקטע מטורף את המורה שלנו. היום היא ביסקסואלית.
שואל השאלה:
א לא לא יש לה ילדים היא די מבוגרת
אני סטרייטית גם
אנונימית
לא רמזתי כלום. פשוט זה לא אומר שום דבר, את נורא אוהבת אותה וזה בסדר. פשוט תנסי להוריד קצת את האובססיה שלך כלפיה כי 1. זה לא בריא.
2. זה לא ייתן לך כלום.
שואל השאלה:
אני יודעת שזה לא בריא, אני פוחדת ממש שאני עכשיו איזה פסיכופטית כו משהו
וכן אני יודעת שזה לא ייתן לי כלום אבל זה אולי קשור לזה שאני מאוהבת בבן שלה?
אנונימית
אולי