13 תשובות
נגד...
מטופש.
אני נגד.
אם אף אחד לא יתגיס לא יהיה מדינה
אני לא מסכים כל כך עם התשובה שלך guinness מהסיבה הפשוטה שאני נגד מלחמות ואני חושב שזה לא פתרון ומצד שני יש גם הרבה אנשים שלא מסוגלים להסתדר במסגרת צבאית בכלל ולא מביאים להם פטור וקרו מקרים לא נעימים בצהל לאותם אנשים אז מבחינתי חובה זה לא צריך להיות
נגד (ואני לא חושב שאני צריך להסביר למה).
נגד.
זה ממש מיותר
בעד מפני שבמיוחד במדינתינו צריך צבא וכל אחד יודע את זה ואם החוק לא היה בקושי היו לנו חיילים זה לא שאנחנו עכשיו ארצות הברית שאנחנו יכולים להגיד מי שרוצה מתגייס ומי שלא אז לא.
נגד- סתם נותן לי לחצים לחיים וביננו אני לא הולכת לעשות שם משהו מדהים גם ככה
אנונימית
בעד, מישהו צריך להגן על המדינה שלנו.

someone :d
יפה שאתה לא בעד מלחמות, אבל מלחמות קיימות בעולם. אם לא יהיה חוק גיוס חובה בישראל, המלחמות ימשכו. אם לא יהיה חוק גיוס חובה, יכבשו את ישראל ויהרגו את כולנו. אין מה לעשות, צריכים להגן על המולדת שלנו.

מעט מאוד אנשים באמת אבל באמת לא מסוגלים לתפקד שם. יש מספיק פתרונות לזה. ונכון, קרו מקרים מעולם, אבל זו סיבה לבטל את חוק גיוס חובה? צריך לטפל בהתנהלות של הצבא.
זה שאלה מטופשת!
בלי חיילים אין צבא ובלי צבא אין מדינה ובלי מדינה אין לכם לאיפה ללכת להיתלונן אז כאלה שצריכים להיתגייס שיתגייסו בלי לבלבל תמוח המדינה הזאת בשבילהם כל החיים והמדינה רק צריכה שנתיים מכל החיים שלכם אז דיי אם זה ברצינות זה הפך למעצבן!
אנונימית
נגד, זה סתם מונע מאיתנו להמשיך את החיים שלנו ולהתקדם ולפתח קריירה שרוצים
אנונימית