10 תשובות
אבא שלך ממש לא בסדר, הוא צריך לקבל אותך כמו שאתה במיוחד שאתה הבן שלו.
לא יש לך כל זכות לעשות מה שבא לך זה החיים שלך וזה שאבא שלך לא אוהב את זה בעיה שלו
לדעתי לא כי בסך הכל אתה רוצה להגשים את עצמך ... מאוד הגיוני שתתוכח עם ההורים על זה
לאט לאט תגרום להם לקבל אותך לא תהיה להם ברירה
הוא צריך לקבל אותך כמו שאתה.

בכלל לא יצאת חרא.
דעתי חלוקה. נכון, אבא שלך לא יצא טוב בסיפור הזה והוא לא יכול (לפחות לדעתי, מבחינה מוסרית) לכפות עליך להסתפר בצורה שהוא רוצה, כי אלו החיים שלך. אבל לנדור ליד חרדי בכוונה..
כן יצאת לא בסדר, סך הכל להסתפר.. מה הבעיה? אבא שלך לא היה רוצה שהבן שלו יהיה הומו ויהיה עם תספורת שכנראה בעיניו היא מוזרה
אנונימית
יצאת בסדר גמור.
הגוף שלך, החלטה שלך מה להיות.
למה שיחליטו בשבילך?
יצאת מישהו שעומד על דעתו, כל הכבוד..
בעניין הזה האבא לגמרי לא בסדר והוא צריך לקבל אותך כמו שאתה.
ממש כל הכבוד
אתה הבן שלו והוא צריך לקבל אותך כמו שאתה,
אתה אותו בן אדם עם אותה אישיות.
הוא גרם לזה שתעשה את זה, לא היתה לך ברירה.
זה זכותך לעשות מה שאתה רוצה אבל היית צריך לכבד את אבא שלך ואת הספר