התחברות
הרשמה
הוסטלים למבוגרים דרך סל שיקום בלי הפרדה מגדרית?
12 בפברואר 2020, 10:54
דיספוריה
טרנסג'נדר
הוסטלים
2 תשובות
למה דווקא בלי הפרדה?
ל
לא יפה ולא אופה
שואל השאלה:
כי אני טרנס
p
pastelboy
באותו הנושא:
אתם חושבים שצריך לעשות שוב הפרדה בין נוער למבוגרים?
למה ביטלו את ההפרדה בין סטיפס מבוגרים לסטיפס נוער?
תגידו, עדיין יש הפרדה בין סטיפס לנוער לבין סטיפס למבוגרים?
למה פעם הייתה הפרדה כאן בין נוער למבוגרים?
יש הפרדה בין סטיפס מבוגרים לסטיפס ילדים?
יש הפרדה בין סטיפס לנוער ולמבוגרים?
יש מקומות כמו הוסטל לשיקום נפשי ואישי?
כשהייתה פעם הפרדה באתר בין מבוגרים ונוער מאיזה גיל הייתה ההפרדה?
למה לא מקבלים חולי נפש להוסטלים למבוגרים??
נאמנים, יש אפשרות להחזיר את ההפרדה ושיהיה סטיפס מבוגרים ונוער לחוד?
בתקופה שסטיפס היה מחולק לנוער ולמבוגרים, מאיזה גיל נעשתה ההפרדה?