8 תשובות
כן
לא חושבת.
כן ובעולם הבא מתקנים את הטעויות שלך
כן.
לא יודע, מוזר לי לחשוב מה מרגישים בזמן השינה הנצחית. נראה לי שכן. ושכל החטאים נועדו כל מנת לתקן בגלגול הבא
מה אם פה זה הגהנום שבה אנחנו סובלים ואז אחרי שמתים הולכים לגן עדן. ואנשים שמתאבדים הם כאילו לקחו את מסלול הסבל הקצר ובעצם ברי המזל
אני מאמינה שיש משהו אחר כך, כן