התחברות
הרשמה
מישהו יודע למה כשאני מנסה לצלם עם פלאש הפלאש לא עובד??
יש לי אייפון 11 ואני שמה פלאש ומצלמת אבל הפלאש לא עובד
17 בפברואר 2020, 23:06
פלאש
מצלמות
צילום
נטפליקס
סטורי
2 תשובות
תנסי אולי לסגור את הטלפון ולפתוח יכול הליות שזה סתם באג כזה
M
Morning
לכי לחנות שקנית שם הן יסדרו לך
ש
שואל השאלה:
באותו הנושא:
אני אוהב לצלם את הפרצוף שלי כשאני גומר, זה נחשב לסטיה ?
מישהו יודע באיזה מצלמה הוא מצלם?
מישהו יודע למה לא נותן לי לצלם תמונות/בומרנג מהאינסטגרם?
תמיד כשאני מנסה לצלם בשמש בזמן שעת הזהב שיצא לי גוף בצבע כתום מהשמש אז יוצאת לי תמונה חשוכה כאילו בלי אור.
אני מנסה לצלם מישהו חתיך ואנחנו במקום שקט איך לעשות שלא יהיה רעש של צילום?
מישהו יודע למה כשאני מנסה לעלות תמונות לאינסטגרם זה מה שזה כותב לי?
מישהו יודע למה לא נותן לי לצלם סטורי עם פלאש? כשאני באה לצלם זה לא נותן וכתוב לי משהו עם נסה שנית
כשאני מנסה לצלם מסך זה רושם לי "מדיניות האבטחה מונעת זאת"... מה לעשות? (Galaxy s7)
אני מנסה לצלם מסך אבל הישום לא מאפשר את זה.
אם אני מצלם מסך בסטורי של מישהו באינסטגרם הוא יודע את זה?
יש אפליקציה כזאת שאפשר לצלם סרטון ולשים שם שיר, מישהו יודע איך קוראים לה? או יודע למה אני מתכוונת ואיך עושים את זה?