5 תשובות
חח לאלא זה נשמע נואש כזה.
תרשמי די לשמנות בטייץ חח זה היה הכינוי שלי פה
תרשמי די לשמנות בטייץ חח זה היה הכינוי שלי פה
נשמע כאילו את זולה כזאת
תכתבי משהו מצחיק.. ח ;)
תכתבי משהו מצחיק.. ח ;)
אנונימי
חדגבהמושךאותי
חולשהלחדגבה
חולשהלחתיכים
חולשהלחדגבה
חולשהלחתיכים
אנונימי
אם את כותבת את זה את יוצאת כאפה.
אנונימי
למה פשוט שלא תרשמי פתוחה לקהל הרחב
אנונימי
באותו הנושא: