12 תשובות
ללכת
ללכת
ללכת כי זה כיפיי
למה לא ?
ולמה כן?
תעשי טבלה בעד ונגד
שואל השאלה:
למה לא :
שונאת ללכת שונאת לישון ולאכול במקומות שהם לא הבית .
ובגלל שאני בכיתה עם 7 בנות ורק 2 יוצאות למרות שהם חברות שלי .
למה כן :
פוחדת להפסיד וכולם משכנעים אותי
תלכי את תהני זה חוויה
ללכת, טיולים שנתיים זה הכי כיף!
שואל השאלה:
לא הספיק הפרחים אבל תודה לכולם עודדתם אותי ללכת ❤❤❤
תלוי איזה כיתה זה
אם זה טיול אחרון אז ברור שלצאת
אם זה לא אז יהיו עוד זה לא משנה
שואל השאלה:
תודה !!!!