12 תשובות
ללכת
ללכת
ללכת
ללכת כי זה כיפיי
למה לא ?
ולמה כן?
תעשי טבלה בעד ונגד
ולמה כן?
תעשי טבלה בעד ונגד
שואל השאלה:
למה לא :
שונאת ללכת שונאת לישון ולאכול במקומות שהם לא הבית .
ובגלל שאני בכיתה עם 7 בנות ורק 2 יוצאות למרות שהם חברות שלי .
למה כן :
פוחדת להפסיד וכולם משכנעים אותי
למה לא :
שונאת ללכת שונאת לישון ולאכול במקומות שהם לא הבית .
ובגלל שאני בכיתה עם 7 בנות ורק 2 יוצאות למרות שהם חברות שלי .
למה כן :
פוחדת להפסיד וכולם משכנעים אותי
תלכי את תהני זה חוויה
ללכת
ללכת, טיולים שנתיים זה הכי כיף!
שואל השאלה:
לא הספיק הפרחים אבל תודה לכולם עודדתם אותי ללכת ❤❤❤
לא הספיק הפרחים אבל תודה לכולם עודדתם אותי ללכת ❤❤❤
תלוי איזה כיתה זה
אם זה טיול אחרון אז ברור שלצאת
אם זה לא אז יהיו עוד זה לא משנה
אם זה טיול אחרון אז ברור שלצאת
אם זה לא אז יהיו עוד זה לא משנה
שואל השאלה:
תודה !!!!
תודה !!!!
באותו הנושא: