9 תשובות
לא
לא
נפגעתי כמה פעמים..
צריכים ללמוד לא לתת לזה להגיע ללב הרי יש כאן הרבה אנשים..חלקם עוברים כל מיני ימים חרא ומוציאים עלייך עצבים, חלקם אוהבים להיות מרושעים וחלקם פשוט ככה.
אין מה לעשות.
בבקשה אל תקחי ללב, אנשים אוהבים להוריד אנשים.
צריכים ללמוד לא לתת לזה להגיע ללב הרי יש כאן הרבה אנשים..חלקם עוברים כל מיני ימים חרא ומוציאים עלייך עצבים, חלקם אוהבים להיות מרושעים וחלקם פשוט ככה.
אין מה לעשות.
בבקשה אל תקחי ללב, אנשים אוהבים להוריד אנשים.
אל תשימי עליהם סתם מסכנים
מה את לוקחת ללב הם רק אומרים את האמת זה עדיף מכל המתייפייפים פה
ואני אישית אוהבת לריב עם אנשים מפה זה מצחיק
ואני אישית אוהבת לריב עם אנשים מפה זה מצחיק
לא, אני לא אפגע ממקום שאני מרגיש מוגן בו, ובתכלס לא צריך להפגע ממה שמישהו חושב בעיקר שהוא לא מכיר אותך
אל תיקחי את זה קשה
סתם אנשים מהאינטרנט שאין להם חיים
סתם אנשים מהאינטרנט שאין להם חיים
הרבה פעמים, הם לא מכירים אותך, אל תתייחסו אליהם.
בקיצור, יש כאן כמה אנשים חסרי חוש הומור. כמו שאני רואה את זה, הבעיה היא שלהם.