12 תשובות
מסעדה , לשתות כוס מים ולחייך , לדעת שזה רק להיפגש :)
חחח הכל יעבור, פשוט תזרמי ותראי איך מפלס הלחץ יורד במהירות
תנשמי, תחייכי, תעמדי מול המראה ותגידי לעצמך שהכל יהיה טוב ותהיי בצ'יל, תהיי את, תרגישי טוב עם עצמך, חיים רק פעם אחת וזה חוויה נהדרת, אל תהיי לחוצה, הכל יזרום, גם אם את לחוצה זה ישתחרר מהר מאוד.
מחזיקה אצבעות!!!!
אתם יכולים ללכת סתם להסתובב באיזה פארק, להישאר באוטו עם מוזיקה טובה ולדבר, לצאת לאיזו מסעדה, לזרום עם מה שיהיה
מחזיקה אצבעות!!!!
אתם יכולים ללכת סתם להסתובב באיזה פארק, להישאר באוטו עם מוזיקה טובה ולדבר, לצאת לאיזו מסעדה, לזרום עם מה שיהיה
שואל השאלה:
יואו תודה את לא מבינה איך עזרת לי^!!
יואו תודה את לא מבינה איך עזרת לי^!!
אנונימית
כבר נפגשתם?
תנשמי עמוק, נשימות ארוכות ואיטיות. זה עוזר להוריד את הדופק. וכשהדופק יורד, מרגישים רגועים יותר.
תנשמי עמוק, נשימות ארוכות ואיטיות. זה עוזר להוריד את הדופק. וכשהדופק יורד, מרגישים רגועים יותר.
תזכרי שגם הוא מרגיש אותו הדבר
זה כל הכיף להתרגש קצת
תנשמי עמוק!
הכל בסדר, את קצת מתרגשת וזה לגיטימי.
תלכו למקום עם הרבה אנשים
תדברו על מה שבא לכם ואל תפחדי.
את תהי בסדר!
מקווה בשבילך שהכל יהיה טוב ושיהיה בהצלחה! תהנו ❤
אל תשכחי לעדכן.
הכל בסדר, את קצת מתרגשת וזה לגיטימי.
תלכו למקום עם הרבה אנשים
תדברו על מה שבא לכם ואל תפחדי.
את תהי בסדר!
מקווה בשבילך שהכל יהיה טוב ושיהיה בהצלחה! תהנו ❤
אל תשכחי לעדכן.
תנשמי עמוק אין מה להילחץ הכל בסדר תהיי רגועה ותהני מהרגע
לדעת שזה רק להיפגש ושיהיה לכם כיףף:)
תעדכני איך היה:))))
תעדכני איך היה:))))
נוו איך היה?
אנונימי
שואל השאלה:
אתם לא מבינים באיזה לחץ הייתי!
הוא חיכה לי מחוץ לרכב נתן לי חיבוק והלכנו לשבת בבית קפה ודיברנו והשיחה זרמה כי היה לנו הרבה פערים להשלים
היה מוצלח בסוף והוא רוצה להיפגש שוב
אתם לא מבינים באיזה לחץ הייתי!
הוא חיכה לי מחוץ לרכב נתן לי חיבוק והלכנו לשבת בבית קפה ודיברנו והשיחה זרמה כי היה לנו הרבה פערים להשלים
היה מוצלח בסוף והוא רוצה להיפגש שוב
אנונימית