21 תשובות
חח כן
למה לא?.
כן
כן *~*
אנונימית
זה מהמם
מי שלא ירצה לצאת איתך בגלל זה פשוט אידיוט
דרך אגב שלי כחול ;)
היה לי סגול
מי שלא ירצה לצאת איתך בגלל זה פשוט אידיוט
דרך אגב שלי כחול ;)
היה לי סגול
כן
שיער סגול מעלה לי,
לא הייתי יוצא עם מישהי רק בגלל שיש לה שיער סגול אבל זה נחמד
לא הייתי יוצא עם מישהי רק בגלל שיש לה שיער סגול אבל זה נחמד
היה לאמאשלי כזה
זה דווקא מהמם רצח
זה דווקא מהמם רצח
לא
כע
תלוי בגיל ובאיך שהיא עצמה כבת אדם לא באיך שהיא נראת שתהיה גם קירחת זה לא משנה.
בכיף
(אני לסבית סו... מה אכפת לכם)
(אני לסבית סו... מה אכפת לכם)
אנונימית
כן
הגיי שבי אומר כן
אכן.
חחחכן למה לא
הייתי יוצאת עם מישהו עם שיער סגול זהסטייל גם
באותו הנושא: