5 תשובות
בואנה אנשים הגזימו לגמרי עם כל העיניין של הקורונה
קודם כל ממש לא בסדר מצידם, אבל לצערי במצב הזה אי אפשר להתווכח איתם. לך תעשה חיים נתנו לך הזדמנות ללכת הביתה
אל תחזור כדי שלא יפחדו
מה זה אמור להביע
אני די בטוחה שאין לך קורונה, אתה אשכרה מצונן מה הוא רוצה