3 תשובות
לשבת לידם
תלכי לשבת לידם ותנסי להתחבר לשיחה
אני תמיד ככה... יש לי בעיות חברתיות ובהפסקות מרוב שזה כבר נהיה שגרה הטלפון שלי נהיה משעמם
באותו הנושא: