5 תשובות
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
אין חברים אמיתיים בתיכון.
שואל השאלה:
ישלי רק חברה אחת מהצבא
ישלי רק חברה אחת מהצבא
אנונימית
תעשי עם עצמך חשבון נפש ותבדקי אם את גרמת להם להתרחק או אם הם התרחקו לבד ואם הם התרחקו לבד כמראה שהם לא באמת היו לברים שלך ותלכי למסגרות חדשות כדי להכיר אנשים חדשים
שואל השאלה:
הם התרחקו ממני....אבל זה פוגע ממש
הם התרחקו ממני....אבל זה פוגע ממש
אנונימית
באותו הנושא: