6 תשובות
כן קרה ובגלל זה אני במצב הזה עכשיו
אני במצב הזה עכשיו אבל לא כזה אכפת לי.
תחברים אליי כי חייבים.
וולפ אין לי כזה בעיה עם זה.
תחברים אליי כי חייבים.
וולפ אין לי כזה בעיה עם זה.
כן, זה באמת מבאס.
אבל אל תנסי לחקות אותה כי זה יצא מזויף.
לא נורא תמיד יש אנשים שיותר מתחברים אליהם, זה רק אומר שהם לא מיוחדים (;
אבל אל תנסי לחקות אותה כי זה יצא מזויף.
לא נורא תמיד יש אנשים שיותר מתחברים אליהם, זה רק אומר שהם לא מיוחדים (;
שואל השאלה:
מתחברים אלייך כי חייבים?
אחי ווטפ?
מתחברים אלייך כי חייבים?
אחי ווטפ?
אנונימית
אני לא חושבת שמישהו באמת רוצה להתחבר אליי אבל אני תמיד שם ואני די נחמדה, אז אין להם ככ איך להעיף אותי.
נאמ
נאמ
וואו
סיפור חיי בוכה
סיפור חיי בוכה