התחברות
הרשמה
אתם שמים קרם לחות רגיל באיזור העיניים או שיש לכם קרם עיניים מיוחד?
28 בפברואר 2020, 10:54
עיניים
פנים
קרם לחות
בריאות העור
צבע עיניים
3 תשובות
שמה רגיל באיזור
S
SpiderWoman
רגיל
(
(Smile (I'm not okay
אני לא חושבת שיש מיוחד לעיניים, אבל יש לי בעיית עור אז אני גם ככה צריך להשתמש באחד ספציפי
ה
המתחכם
באותו הנושא:
אפשר להשתמש בקרם לחות רגל מתחת לעיניים או שצריך קרם לחות לעיניים מיוחד?
מה יותר יפה לגבר- עיניים קצת גדולות עם ריסים ארוכים או עיניים רגילות עם ריסים רגילים ?
אם שמים קונסילר על כל הפנים ולא רק על איזור השקיות בעיניים זה מזיק?
טוב לשים קרם לחות באיזור המפשעה לאחר גילוח?
עדיף עיניים גדולות וקצת בולטות(לא שימי תבורי)/עיניים בינוניות רגילות/עיניים מלוכסנות?
למה אומרים מלח מים, מלח מים... כשרואים דבורה?
כמה פעמים ביום שמים קרם לחות על הפנים?
למה עיניים גדולות אצל גבר זה מכוער(לא עיניים שימי תבורי, רגילות כאלה רק גדולות)?
יש באיזור חיפה והקריות מועדונים לנוער בימים רגילים (לא בחגים)?
זה אמור להיות ככה שכמה ימים לפני המחזור יש מעין כאבים כאלה ותחושה לא נעימה באיזור???
אם אני שמה קרם לחות רגיל באיזור העניים זה מסוכן או משהו ? מה זה עושה ?