14 תשובות
בדרך כלל לא
לא ממש
מניח שכן
אממ לא לא לכולם,אצל כל אחת זה שונה,
ואם קיבלת מחזור בפעם הראשונה עכשיו אז מזל טוב,גם אם תקבלי עד מעט או קיבלת חח:)
ואם קיבלת מחזור בפעם הראשונה עכשיו אז מזל טוב,גם אם תקבלי עד מעט או קיבלת חח:)
למה אתם אומרים שלא?
אצל כל אחת ואחת זה אחרת!
אצל כל אחת ואחת זה אחרת!
לי לא
אנונימית
לרוב, כן.
רוב בנות סובלות מכאהים
רוב בנות סובלות מכאהים
כנל ^
אמממ44^
ברור שאצל כל אחת זה אחר אבל ברוב המקרים המחזור הראשון לא כואב
ברור שאצל כל אחת זה אחר אבל ברוב המקרים המחזור הראשון לא כואב
בפעם הראשונה אצלי ממש כאב:(
ולגבי הדימום אם יש לך שאלות,אז אצל סבתא שלי היה לא כזה נורא אבל אצל אמא שלי ואחותי הגדולה ממש חזק וגם אצלי,אני מכתוונת לדימום עצמו ולכאבים.
זה שונה מאדם לאדם אבל בעיקרון לא
לי לא כאב אצל כל אחת זה שונה
אצל כל אחת זה שונה
לי אישית לא כאב בכלל וגם עכשיו לא כואב לי בכלל.
יש כאלה שלוקחות כדורים מרוב שכואב להן, זה באמת משתנה.
לי אישית לא כאב בכלל וגם עכשיו לא כואב לי בכלל.
יש כאלה שלוקחות כדורים מרוב שכואב להן, זה באמת משתנה.
באותו הנושא: