4 תשובות
שואל השאלה:
זה התסמינים אבל? או שזה סתם התקררות
אנונימית
זה צינון. אם החום עולה ומתפתחות בעיות בנשימה, תפני לרופא.
אין שום דרך לדעת
זה מתפשט מהר, אז עדיף לברר את זה
עדיף עודף זהירות על חוסר זהירות
נכון