4 תשובות
שואל השאלה:
זה התסמינים אבל? או שזה סתם התקררות
זה התסמינים אבל? או שזה סתם התקררות
אנונימית
זה צינון. אם החום עולה ומתפתחות בעיות בנשימה, תפני לרופא.
אין שום דרך לדעת
זה מתפשט מהר, אז עדיף לברר את זה
עדיף עודף זהירות על חוסר זהירות
זה מתפשט מהר, אז עדיף לברר את זה
עדיף עודף זהירות על חוסר זהירות
נכון
באותו הנושא: