7 תשובות
לא יותר משבוע. לא פחות מיומיים. לדעתי.
שבוע
איזה מבאס זה לראות שאלה כזאת , הדור של היום כל כך מבאס ואני מתבאס שנולדתי אליו , למה לחכות ? למה לא לקחת יום אחריי להגיד התגעגעתי ולצאת ?
למה לחכות בין הודעה להודעה ? למה יש פרק זמן שמותר להגיד "אני אוהב אותך"?
היום דייט עם מישהי או בכללי זה הולך נטו דרך טלפון , הצורה שמדברים ואיך שמתנהלים בדייט .. מבאס ..
אם אתה בן (מי שרשם את ההודעה) , תהיה גבר ותגיד לה על הבוקר אני לוקח אותך בערב כי התגעגעתי , כי נתת לי תחושה שבא לי עוד .
אני הייתי אני , לילה טוב :)
שואל השאלה:
נגיד הדייט הראשון היה בשני. לגיטימי לצאת שוב ברביעי או חמישי?
אנונימית
3-4 ימים
ל-אמת או חובה
מסכימה איתך חלקית, כי לא מקובל בדייט שני להגיד "אני אוהב אותך" בחור שיגיד לי אחרי פגישה 3 מילים עוצמתיות כל כך ככל הנראה משקר... אהבה לא דבר שנבנה ביומיים...
אין באמת זמן שצריך לחכות בין דייט לדייט, באופן כללי אני נגד פגישות מרובות כדי להשאיר מקום לגעגוע, אבל גם לא לדחות מדי את הפגישה, כי זה מרמז על חוסר רצון ...