7 תשובות
אין להם אג'נדה של השמאל
אנונימית
ביבי מלך ישראל חי חי וקיים
אנונימי
ביבי לא מזרחי ועדיין חתיך סיבה מספיק טובה לאהוב אותו
אני מזרחי
ביבי חתיך יפה חכם גאון מלך כריזמט מושך כובש רומנטיקן יודע לדבר
ביבי חתיך יפה חכם גאון מלך כריזמט מושך כובש רומנטיקן יודע לדבר
אנונימי
אני מיזרחית שלמה וההורים שלי בחרו בגנץ
אבל זה בגלל שאבא שלי מכיר את גנץ
אז הוא קצת חי בסרט.
אבל זה בגלל שאבא שלי מכיר את גנץ
אז הוא קצת חי בסרט.
אנונימית
לא כולם כאלה , סבתא וסבא שלי מזרחים והם כל הזמן מדברים על כמה שהם נגד ביבי ונגד הליכוד והם הצביעו לגנץ,
אבל מבחינת רוב המזרחים לא אכפת להם בכלל מזה שביבי אשכנזי , הם תומכים בו כי הוא מצליח לגרום להם לאהוב אותו וזה שהוא מדבר על הבטחון ועל זה שהוא מפלגה ימנית מושך אותם להצביע לו .
אבל מבחינת רוב המזרחים לא אכפת להם בכלל מזה שביבי אשכנזי , הם תומכים בו כי הוא מצליח לגרום להם לאהוב אותו וזה שהוא מדבר על הבטחון ועל זה שהוא מפלגה ימנית מושך אותם להצביע לו .
אנונימית
לא אכפת לי מהעדה של המנהיג, כמובן אני אשמח שיהיו גם מנהיגים מזרחים, אבל אם הכי מוכשר בחבורה אשכנזי, אז בוחרים לפי כישורים לא עדה!
אנונימית