5 תשובות
אני רק מנקה, אני אוהבת את הצורה של הגבות שלי.
וזה מעולה
אני רק מסדרת עם מסרק גבות וזהו
אני מנקה מסביב ועושה טיפה צורה.. רק מורידה שפיץ.
כן, זה בסדר. אני התחלתי לעשות גבות רק בכיתה י, וגם אז זה היה רק ניקוי
לא יודעת אם יש לגבות שלי צורה אבל אני מסדרת אותן עם גל ועיפרון
אנונימית
רק מנקה טבעי הכי יפה