9 תשובות
סיכוי גבוה
לא, לא הולך ביחד בכלל
שואל השאלה:
איכס נראלי היה שם בא לי להקיא
איכס נראלי היה שם בא לי להקיא
אנונימית
אולי פשוט היה הרבה שמן מהגבינה? לא ממש הגיוני
שואל השאלה:
היה שם כמו ריר צהבהב כזה וגם כמו קליפה בלעע
כמובן שזרקתי אותו אחרי 2 ביסים
היה שם כמו ריר צהבהב כזה וגם כמו קליפה בלעע
כמובן שזרקתי אותו אחרי 2 ביסים
אנונימית
אוי ואבוי, היית אומרת להם שהיו מחליפים או משהו
שואל השאלה:
^ זה הקפיטריה של הבית ספר הם בונקרים שם
^ זה הקפיטריה של הבית ספר הם בונקרים שם
אנונימית
לא שמים ביצה חיה.
יכול להיות ששמו ביצה קשה שלא הייתה עשויה עד הסוף או משהו אבל זה בסדר אם הצהוב קצת רך.
יכול להיות ששמו ביצה קשה שלא הייתה עשויה עד הסוף או משהו אבל זה בסדר אם הצהוב קצת רך.
שואל השאלה:
^^ הכוונה בבלילה וזה לא נאפה טוב
^^ הכוונה בבלילה וזה לא נאפה טוב
אנונימית
באותו הנושא: