התחברות
הרשמה
למה ךא מקבל התראות בדיסקורד מהקבוצה?וזה לא על השתק ולא כלום
4 במרץ 2020, 13:04
התראות
הודעות
דואר אלקטרוני
דיסקורד
2 תשובות
תבדוק אולי בהגדות של התראות? אולי זה מכובה
א
אלשקה פילמשקה
יש המון באגים
Ben
באותו הנושא:
למה אני לא מקבל התראות להודעות מקבוצות בדיסקורד?בפרטי כן מקבל
למה בדיסקורד אני נמצא בקבוצה ולא מקבלה התראה שיש לי שם הודעה?
מישהו יכול לעזור לי? זה לא מראה לי התראות שאני מקבל הודעה בדיסקורד איך אני מסדר את זה?
בדיסקורד מקבלים התראה אם מישהו עוזב את הסרבר ?
אני מדברת עם מישהו נחמד בדיסקורד והוא קצת חופר איך משתיקים התראות? אני לא רוצה שיראו את זה במסך שלי כל פעם שהוא שולח
אני היחיד שחושב שצריך לעשות התראות בטלפון על הודעות שמקבלים פה באתר,
למה בדיסקורד לא שולח לי התראות של הודעות?וזה לא נמצא על השתק..
כמה התראות אתם מקבלים בדרך כלל כשאתם נכנסים לאתר?
סתם שאלה למי יש דיסקורד ורוצה לדבר דרך אגב שם בדיסקורד #2752
מקבלים התראות שמקבלים פרחים?
כמה צריך לקבל כדי לעבור מהקבוצה ב' לא' במתמטיקה?