4 תשובות
לא, כן המצב בעייתי בארץ אבל לא כמו בסין
הכל יהיה בסדר אלוהים שומר עלינו התקשורת מלחיצה יותר מדי זאת מחלה מסוכן אבל צריך לקחת בפרופורציות
שואל השאלה:
כי כולם התחילן לקנות אוכל בכמויות וגם גל ליידים
אנונימית
תקשיבי אני באמת מבינה אותך התקשורת באמת מפעילה לחץ אני לא אומרת שצריך להיות שאננים אבל תאמיני שהכל יהיה בסדר והכל יסתדר ובעזרת השם אנחנו בתהליך למציאת חיסון :)