2 תשובות
צודקת מאה אחוז, זה מה שאני תמיד אומרת
את צודקת, אבל קורונה לא כל כך מסוכנת..
היו מגפות גרועות הרבה יותר בעבר, הבעיה היא עבור אנשים זקנים וכאלה עם מערכת חיסונית חלשה
אני בטןחה שלא נעים לחלות בנגיף שאתה יושע שאין לו תרופה אבל זה לא כזה גרוע בהשןואה למגפות אחרות.
אנונימית