17 תשובות
לא נורא בכלל
לא רואה עם זה בעיה
נורא.
קרה לי משהו דומה, מבינה אותך
קרה לי משהו דומה, מבינה אותך
שואל השאלה:
זה פשוט שאני כבר מסיימת יב והוא עוד אפילו לא התחיל לעשות בגרויות
זה פשוט שאני כבר מסיימת יב והוא עוד אפילו לא התחיל לעשות בגרויות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הוא ממש בוגר לגילו, הוא שכלית בן 21
אבל הוא ממש בוגר לגילו, הוא שכלית בן 21
אנונימית
שואל השאלה:
מה שמונע מאיתנו להיות ביחד זה כנראה מה שאחרים יגידו.
מה שמונע מאיתנו להיות ביחד זה כנראה מה שאחרים יגידו.
אנונימית
שואל השאלה:
מאד מבאס
מאד מבאס
אנונימית
מה איכפת לך מה אחרים יגידו, תעשי מה שטוב לך
שואל השאלה:
משתדלת /:
משתדלת /:
אנונימית
מ 1 עד 10 הייתי אומר 2
זה לא נורא בכלל!
ת'אמת זה לא כל-כך משנה
ממש לא נורא!!
זה בסך הכל הבדל של שנתיים.
זה בסך הכל הבדל של שנתיים.
לא רואה יותר מידי בעיות
מה אכפת לך ? אני אומר תני לזה צ'אנס אל תשלחי עד שלא ניסית וחוץ מזה מה אכפת לך מה יגידו האחרים
אלה חיים שלך !!!
אלה חיים שלך !!!
תעשי מה שאת רוצה, מה אכפת לך מה אחרים חושבים. חוץ מזה, הגיל לא באמת משנה בסוף, בסך הכל הבדל של שנתיים. אם הוא בוגר מספיק ואם את אוהבת אותו אז הכל בסדר!
וואי וואי וואי
באותו הנושא: