8 תשובות
שכיף לו
אנונימית
כלום
אלוהים ישמור מה יש לי לחשוב חלאס כבר מה זה אמור לומר לי עליו
כלום אני גם ככה
אם יש אפשרות למה לא?
אם יש אפשרות למה לא?
מה אפשר לחשוב?
כיף לו ממש
תלוי. אם הוא לא נסע באוטובוס מעולם וההורים שלו עושים את זה במיוחד, הייתי אומרת שהוא מפונק מדי ויהיה לו קשה להסתדר בחיים האמיתיים. לעומת זאת, אם במקרה זה יוצא להורים שלו, ככה על הדרך - אז סבבה לגמרי ומגניב לו.
כלום כי גם אותי לוקחים כל יום
אנונימית
באותו הנושא: