תשובה אחת
תשמעי את חייבת לקבל מוטיבציה איכשהו אני גם הייתי כמוך
פשוט את צריכה להתרגל לאט לאט תקני לך אוכל בריא שיהיה לך במקרר כי ככה מנסיון את לא תתחילי סתם לאכול בריא תעיפי את המתוקים והדברים הלא בריאים שלא תראי אותם ותעשי לך תפריט של 6 ארוחות ביום את לא חייבת אבל ככה זה לדעתי הכי סבבה כי גם לא תהי רעבה אם את אוכלת הרבה ותנסי את תראי שבסוף זה יהיה לך כיף לאכול ככה
פשוט את צריכה להתרגל לאט לאט תקני לך אוכל בריא שיהיה לך במקרר כי ככה מנסיון את לא תתחילי סתם לאכול בריא תעיפי את המתוקים והדברים הלא בריאים שלא תראי אותם ותעשי לך תפריט של 6 ארוחות ביום את לא חייבת אבל ככה זה לדעתי הכי סבבה כי גם לא תהי רעבה אם את אוכלת הרבה ותנסי את תראי שבסוף זה יהיה לך כיף לאכול ככה
באותו הנושא: